ceciliaabarbosaa

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Barbosaa - 16 maj 2013 18:20

Heei <3
Idag stanna jag som sagt hemma från skolan. För aa imorse hade jag ingen röst och halsont :(
Men allt har blivit bättre har vanlig röst och inte ont i halsen längre så de la bra :) imon blir de att dra till skolan igen fast vi har en sån tvär kort dag vi börjar nio och slutar tio över elva.. Vi börjar med att ha lektion i typ en halv timme sen ska vi till idrotten där vi ska orientera. Efter att vi har slutat drar jag nog hem för att platta håret fixa mig o.s.v för klockan 3 ska jag va på Elsas skola med Linnea <3
Jag hade ju också skrivit i nått inlägg att jag skulle träna till sommar kroppen ;) och då hade jag gjort ett schema som ni såg på en bild men jag har ändrat lite så tänkte lägga upp ett nytt foto med ett nytt schema.
Och där det står rumpträning, där är det olika övningar som jag hittade på nätet så aa bilder på övningarna ser ni oxå
Hade <3 :*

Av Barbosaa - 16 maj 2013 07:52

Hei <3
Idag är jag sjuk :(
De suger för jag skulle vara med Elsa & Linnea :(
Men jag ska göra allt för att bli frisk för då är jag med dom imon istället :)
Men aa då fattar ni kanske också att jag inte kan skriva om pjäsen och så.
Idag hemma blir de nog att ligga i sängen hela dagen medans jag pluggar för de finns saker jag ha kvar i typ 4 ämnen.
Men hinner nog blogga mer just idag eftersom de inte ee nån skola
Så de kanske kommer upp fler inlägg senare om de hänt något speciellt
Hade <3 :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards